Strona w przebudowie


niedziela, 20 września 2020

Watchlist 2.39

 Z racji silnego obumarcia forum przenosimy cykliczną Watchlistę na bloga.

Z racji swojego charakteru wpis nie ma charakteru stałego a jest bardziej szkicownikiem mogącym ulegać częstym edycjom aż do finalnej premiery nowej wersji.

Niemniej do komentowania zapraszamy podwójnie, tak jak i do dokładania komentarzy i sugestii w facebookowej grupie - Gracze Wojnacji.


Lista aktualnych propozycji:


Imperium Kiryjskie:

  • Pięść Imperium - zmneijszone rany w Zmysły i Obronę
  • Topornik - Walka (albo obrona) zwiększona o 1.
  • Miecznik - rozważane osłabienie
  • Pogranicznik - zmniejszona trudność bliskiego i średniego zasięgu - kosztem zmniejszenia samego średniego zasięgu.  
  • Gwardzista - młyńskie zamachy tańsze o 1pk


 Wolni Kupcy:

  • Żebrak - limit modyfikatora z zaduchu rośnie do 3, dla samych żebraków malejąc do 1.
  • Złodziej - Obrona +1
  • Bukanier - zmniejszona trudność średniego zasięgu oraz maksymalny dystans.

 Krasnoludzkie Rody:

  • Górnik - Zmieniona umiejętność Tunele. Nie pozwala już zaczynać we wrogiej strefie rozstawienia, jednak daje +3 Obrony do czasu pierwszej aktywacji.
  • Weteran - Bitewna Obelga zastąpiona taktyczym wyczekaniem.

Dzikie Elfy:
Nowa jednostka - Arachne



Testowa wersja beta.

Balans:

  • Motus: +1 Ruchu, +1 Zmysłów, bieg zmieniony na 3 akcyjny oraz dodana pasywka Sekwencyjne kroki. 
  • Silva:

+ wzmocnione wrastające szpony,
+ ciernisty atak zmieniony w umiejętność pasywną)
+ zmniejszony koszt do 40
+1 pancerza
+ zmniejszona rana w Walkę
+ zdrwnienie odnawia 1pk
- 1 Obrony
- zabrana umiejętność niepozorna

  • Iktomi - zmniejszone koszty kondycji zaklęć (pnącza kosztem +1pa)


Bękarty Helheim

  • Fantom, Szkielet, Kościarz i Kościej:  +1 Pancerza. 
  • Kościarz: +1 Akcja
  • Demilisz:  +2 Pancerza.
  • Abominacja otrzymuje +1 Obrony.
  • Włodarz: dołożenie umiejętności "Mroczny Przepływ", Pomniejsze zawładnięcie staje się zaklęciem o trudności Zmysłów celu. 
  • Adept - Przelanie duszy działa także na Czempiona.  
  • Wampir: Wyssanie energii daje dodatkowo +1 Walki (do +3).
  • Cube:  rana w Pancerz zmniejszona do -1, dodane stanowcze cięcie (+1/+1 za 3pa)


Goblińskie Wioski

  • Grasant: Walka grupowa wzmocniona do +2/+2
  • Rycerzak: Łuczaki, Włóczniaki, Grasanci i Śmierciaki także korzystają z umiejętności Elita.



Goblińscy Wynalazcy

  • Karawaniarz - Przymierzony strzał tańszy o 1pa, zmniejszone trudności strzałów na bliskim i średnim dystansie o 1.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza