niedziela, 27 marca 2016

Wersja 2.2 - Pełna

Zgodnie z zapowiedzią najnowsza wersja jest już w całości dostępna w bocznym pasku pobierania.

Mamy także nadzieję, że nie macie nam za złe dość długiej listy zmian (dostępnej tutaj). Balans istniejących jednostek był jednak dla nas zawsze istotną kwestią. Za jego pomocą chcemy nie tylko poprawiać naszą grę, ale i dawać przykład innym producentom, że rozwój systemu niekoniecznie musi się wiązać z porzucaniem starych profili czy zastępowaniem ich lepszymi następcami. Oczywiście rebalans może spowodować, że niektóre stare rozpiski staną się mniej skuteczne, lecz dokładamy wszelkich starań aby zmiany w połączeniu z ciągłymi nowościami nieustannie zwiększały ilość dostępnych i w pełni grywalnych kombinacji. To czemu chcemy zapobiegać, to serie oczywistych wyborów, otwierających bądź całkowicie dominujących wszelkie turniejowe rozpiski.

Głównymi nowościami jest jednak siedem profili jednostek, do sześciu z istniejących amii...


Pierwszą z nich są Żebracy, których minimalny koszt pozwoli podbudować liczebność najbardziej nawet elitarnych oddziałów, lub wręcz przeciwnie - dodatkowo wyciągnąć bandy oparte na walkach zespołowych.

Do Krasnoludzkich Rodów powróci Kunkka, którego niski, jak na bohatera, koszt oraz wzmocniona runami zbroja pozwolą przedstawić przeciwnikowi trochę mocniejszych argumentów bez potrzeby nadmiernego ograniczania oddziału.

Drius oraz Motus z kolei dadzą Dzikim Elfom odrobinę więcej finezji na polu walki. Oparta na wielokrotnych szarżach jednostka oraz odświeżony pierwszoedycyjny Mówiący do Drzew pozwolą uzyskać elfom nieco więcej kontroli nad polem bitwy czy wymusić więcej ruchu na wrogu.

Władcy Bestii z kolei dostaną nowy, bardziej agresywny typ Ogara, który wraz z istniejącymi Władcami stworzy naprawdę wiele możliwości efektywnej eliminacji tańszych wrogich modeli, odciążając tym samym większe potwory.

Mroczne Krasnoludy dostają natomiast nowego taniego specjalistę, jakże odmiennego od skupionych na awaryjnym leczeniu i wspieraniu Oddanych. Zadaniem Pomiotów będzie bowiem blokowanie wrogich elit na kilka możliwych, lecz równie mrocznych, sposobów.

Wisienką na torcie nowości jest jednak zdecydowanie wspominany już wcześniej Nekromanta, model, którego wielu brakowało w Helheim od samej premiery drugiej edycji. Przenosząc go ze starej edycji chcieliśmy jednak nie tylko zachować unikatowość jego wiarygodnej mechaniki wskrzeszania poległych w walce przeciwników, ale także uprościć ją na tyle, aby bez potrzeby nie wypełniała całego pola bitwy nadmiarowymi znacznikami. Mamy więc olbrzymią nadzieję, że dodany właśnie Tolean da wam dużo radości przeistaczając pokonanych wrogów w wasze nieumarłe sługi, przynosząc przeciwnikowi podwójne powody do rozpaczy.

***

Niniejszym dziękujemy za uwagę i życzymy owocnych i emocjonujących starć. Jak zwykle przypominając o tym, że Wojnacja do ciągłego rozwoju potrzebuje także waszej pomocy. Tak w kwestii zgłaszania problemów jak i promocji, która dla niekomercyjnego systemu zawsze będzie największym problemem.

pozdrawamy
Ekipa Wojnacji 2.0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Wojnacja na Gladiusie 2024

  Mimo, że oficjalna i teoretyczna premiera trzeciej edycji miała miejsce na Pyrkonie, to dopiero na ubiegłoweekendowym Gladiusie dysponowal...

Popularne posty