Na skutek błędu serwisu straciliśmy zebraną listę zmian w wersji 2.4. Sama wersja ma się dobrze - jednak z racji porzucania forum - sama lista zmian zmian powstawała bezpośrednio tutaj i nie nie była tak jak wcześniej "przeklejana" ani tworzona jako dokument. Na chwilę obecną szukamy przyczyny zniknięcia wpisu a samą listę staramy się odtworzyć, choć mogą się na niej zdarzyć braki lub nieścisłości.
Imperium Kiryjskie:
- Włócznik - rozbity na Włócznika i Halabardnika
- Zwiadowca - dodana umiejętność "Odkrycie pozycji".
- Pięść Imperium - zmniejszone rany w Zmysły i Obronę.
- Topornik - Walka zwiększona o 1, dodana umiejętność Ciężka niespodzianka.
- Chorąży - Zasięg zmniejszony do 10 cm.
- Miecznik - Walka i Obrona zmniejszona o 1, +1 Walki w szarży.
- Pogranicznik - zmniejszona trudność bliskiego i średniego zasięgu - kosztem zmniejszenia samego średniego zasięgu.
- Czarna Pięść - koszt Otwarcia zmniejszony z 4 do 3 pa
- Gwardzista - młyńskie zamachy tańsze o 1pk, Udany atak wyprzedzający powstrzymuje atak.
- Tytus - +1 Walki
- Sekstus - Taktycznie wyczekanie +1pa
Wolni Kupcy:
- Żebrak - limit modyfikatora z zaduchu rośnie do 3, dla samych żebraków malejąc do 1.
- Łotrzyk - Cios w Plecy wzmocniony do +3
- Kat - Egzekucja nie wymaga już kondycji
- Złodziej - Obrona +1, czujność osłabiona do odskoku za 2 akcje.
- Najemnik - Bruitalna Szarża +3 cm zasięgu i -1 pk kosztu, Taktyczne wyczekanie +1pa
- Alchemik - Bomba pieprzowa zabiera 2pk
- Bukanier - zmniejszona trudność i zasięg średniego zasięgu oraz maksymalny dystans.
- Edward Drake - dodana Marynarska sztuczka, taktyczne wyczekanie +1pa
- Kruk +1 Walki, +1 Walki w szarży. Czujność zamieniona na instynkt przrtrwania.
Krasnoludzkie Rody:
- Górnik - Zmieniona umiejętność Tunele. Nie pozwala już zaczynać we wrogiej strefie rozstawienia, jednak daje +3 Obrony do czasu pierwszej aktywacji.
- Wartownik - Zmniejszona Obrona. Udany atak wyprzedzający powstrzymuje atak.
- Berserker - Walka +1
- Weteran - Bitewna Obelga zastąpiona taktyczym wyczekaniem, wzmocniona krasnoludzka sztuczka.
- Protektor - alternatywny koszt odpalenia Berserku.
- Działo - +2 siły trafienia w główny cel przy ataku obszarowym i +1 Walki przy kumulacyjnym.
Dzikie Elfy:
Nowa jednostka - Arachne
Balans:
Zmieniona mechanika Amoku - teraz daje +1 Walki i Siły kosztem -1 Obrony, Pancerza i Uniku.
- Animus - Więź życia wymaga wygania 1pk przez korzystajacego
- Motus: +1 Ruchu, +1 Zmysłów, bieg zmieniony na 3 akcyjny oraz dodana pasywka Sekwencyjne kroki.
- Ira - Umiejętność pasywna przekazuje teraz modyfikator Amoku zamiast stałego
- Silva: wzmocnione wrastające szpony, ciernisty atak zmieniony w umiejętność pasywną, zmniejszony koszt do 40, +1 pancerza, + zmniejszona rana w Walkę, zdrwnienie odnawia 1pk, -1 Obrony, zabrana umiejętność niepozorna
- Lupus - Obrona +1, Walka -1, dodana pasywna umiejętność dająca stałe rany za otrzymywanie obrażeń dystansowych.
- Proeliator - czujność osłabiona do odskoku za 2 akcje.
- Druis - zmiana większości czarów.
- Arbor - Pasywne pnącza zmienione na aktywne Pochwycenie.
- Lupus Mal - dodana pasywna umiejętność dająca stałe rany za otrzymywanie obrażeń dystansowych.
- Iktomi - Ugrywalnienie zaklęć, +1 Walki.
- Shunkaka - czujność osłabiona do odskoku za 2 akcje, zmniejszone rany w Zmysły, Walkę i Siłę. Uściśnie dekapitacji na korzyść.
- Chetan Nagin - rana w prędkość strzału w ruchu poprawiona do (-4), -1 Zmysłów
Bękarty Helheim
- Fantom +1 Pancerza, +1 Akcja
- Szkielet +1 Pancerza
- Kościarz: +1 Pancerza +1 Akcja
- Kościej: +1 Pancerza
- Demilisz: +2 Pancerza.
- Abominacja otrzymuje +1 Obrony.
- Włodarz: dołożenie umiejętności "Mroczny Przepływ", Pomniejsze zawładnięcie staje się zaklęciem o trudności Zmysłów celu.
- Adept - Przelanie duszy działa także na Czempiona, Mroczna iskra osłabiona z 7/7 do 6/6 ale ze stałym kosztem kondycji. Dodany czar złudne ukojenie.
- Wampir: Wyssanie energii daje dodatkowo +1 Walki (do +3).
- Cube: rana w Pancerz zmniejszona do -1, dodane stanowcze cięcie (+1/+1 za 3pa), Potępieniec zabiera 2pk
- Tolean - Dominacja tańsza o 1pk, Czary wskrzeszające rozbite na dwa etapy płacenia kosztu - dzięki czemu nieudane próby zabierają mniej kondycji.
- Kalleth Lewitujące ostrze Walka +2, Klątwa trudność zmieniona na zmysły celu +1, Powiew śmierci Trudność -1.
Rycerskie Lenna
- Sokolnik - Rozbudowana umiejętność Oczy w przestworzach.
- Armigier - Dekadencja osłabiona z -2 Zmysłów do -1.
- Kopijnik: Pełna szarża -1pa, Kopia daje dodatkowe +4 Siły przeciw Dużym przeciwnikom, rana w Pancerz zwiększona do -2.
- Sztukmistrz - Iskry wyzszy koszt akcji, niższe trudność, +2 Walki pocisków.
- sir Igor - Czekać- koszt zmieniony z 3 do 2 pa z opcją kumulacji.
- Sir Roderon - Impet wzmocniony do (6) z (7)
Klany Orków
- Szakal - Spowolnienie zabiera teraz 1pk celom posiadającym ranę w ruch
- Guziec - dodany cios w nogi
- Bawół - Walka +1
- Skorpion - +1 Walki, Nadstawienie włóczni powstrzymuje atak.
- Wąż - Walka zmniejszona o 1, dodana umiejętność Przytrzymanie. Udany atak wyprzedzający powstrzymuje atak.
- Nosorożec - Walka +1
- Tygrys - Dodana umiejętność Wyrobiony
- Antylopa - Zmodyfikowane ataki zasięgowe, rozbieg zamieniony w pasywny
- Wokara - Koszt -4
- Hebius - +1 Walki i Siły w szarży, -10 kosztu.
Władcy Bestii
- Ciemiężca - Nękanie tańsze o 1pk
- Barbarzyńca - Naparcie +1cm, Wypad -1 cm.
- Myśliwy - zmniejszona trudność bliskiego zasięgu
- Pan Siły - wzmocnione Potężne cięcie
- Mistrz Wytrzymałości - Zmniejszony koszt Wypalenia ran
- Władca Szybkości - +1 Walki w szarży.
- Herold Bestii - Większy strach i bonus ze strachu dla Bestii, +1 Zmysłów
- Ogary - wzmocnione o brak pierwotnego instynktu
Śnieżne Elfy
- Obrońca - Dodana umiejętność Elfi Drzewce.
- Szlachcic - Dodany Strach (2)
- Egzekutor +1 Walki w Szarży, udany atak wyprzedzający powstrzymuje atak
- Jednorożec - Otwarcie ran działa na trudności Zmysłów przeciwnika.
- Lodowy Rycerz - koszt Pk odłamków zwiększony do 2
- Fin - +1 Walki
- Iszar - Zmiana kosztów lodowych szeptów
Córki Nemezis
- Chłop +1 Kondcyji
- Walkiria - Zmniejszenie Zmysłów, zwiększenie kosztu pk Sekwencji
- Natchniona -1 Zmysłów, rana w Siłę zwiększona do (-2) z (-1)
- Posłaniec - zmniejszony daleki zasięg
Goblińskie Wioski
- Śmieciak - łatwiejsze "zbieranie"
- Maruder - Jestem tuż za tobą - tańsze o 1pa
- Rzep - Nękanie - tańsze o 1 pa
- Łupieżca +1Walki
- Tarczak - Oparcie wymienione na "przeciwobszarową" zdolność Oblężniczak.
- Włóczniak - dodane pchnięcie w 2cm (bez bonusu grupowego)
- Grasant - Walka grupowa wzmocniona do +2/+2
- Śmierciak - Zmniejszona Siła bazowa przy jednoczesnym zwiększeniu bonusu do Siły za brak kontaktu. Dodany atak wyprzedzający powstrzymujący atak.
- Rycerzak: Łuczaki, Włóczniaki, Grasanci i Śmierciaki także korzystają z umiejętności Elita. +1 Walki w szarży.
- Poganiacz - +1 Walki
- Myśliciel -1 trudności Plunięcia
- Pająk +1 Walki podczas Naskoku.
- Watażka - bieg zmieniony z 3 do 4 pa, zmiana progów punktowych
Mroczne Krasnoludy
- Sztygar +1 Kondcyji
- Prześladowca +1 Siły w szarży
- Pełzacz - Pochłonięcie tańsze o 1pa
- Fundin - Ataki wzornikowe przerobione na minimalnie losowe
- Lothar - Kradzież esencji skuteczniejsza o 1pk (odzyskuje do 3pk)
Goblińscy Wynalazcy
- Mamluk - Udany atak wyprzedzający powstrzymuje atak, osłabiona czujność
- Karawaniarz - Przymierzony strzał tańszy o 1pa, zmniejszone trudności strzałów na bliskim i średnim dystansie o 1.
- Hashasin +1 Walki w szarży.
- IMP - porażenie może także ranić w Obronę.
- SIM - Zamioniona Obrona z Pancerzem
- GRIMM - zwiększona rana w pancerz
- BALL - Kilka zmian zwiększających użyteczność i poziom zagrożenia jednostki
- MECH - Zmiana kosztu Pa i Pk Pocisku, zmiana kosztu przeładowania z pa na pk.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz