W najbliższą sobotę i niedzielę zapraszamy na nasze pyrkonowe stoisko w bloku bitewnym - gdzie będzie okazja do sprawdzenia i obgadania nowości na żywo.
Lista najważniejszych zmian:
- Nowy, czytelniejszy design kart. (karty są już do pobrania tutaj lub w panelu obok)
- Uproszczone i przyspieszone testy strzelania przez przeszkody i do walki. (Strzelanie do przesłoniętego celu odbywa się bez modyfikatorów, jednak wynik 5 na którejkolwiek kości testu Strzelani oznacza trafienie w przeszkodę, przy strzelaniu nad jednostkami sytuacja wygląda podobnie jednak test jest ŁAWTWIEJSZY o 1 a 5 na którejkolwiek z kości oznacza zniesienie trafienia na wybrany przez przeciwnika model lub przeszkodę <spośród przesłaniających>)
- Ujednolicone z Obroną podbijanie Uniku (podbijania Uniku działa teraz analogicznie jak wcześniej Obrony)
- Uproszczenie kart i liczenia testów o stałe wyzerowanie bazowej Mocy oraz Walki Dystansowej zwanej teraz po prostu strzelaniem. (nie ma ich na kartach - bo wyjściowo zawsze mają wartość 0)
- Uproszczone zasady terenu. (przeszkody są teraz małe, średnie, duże i olbrzymie - odpowiednio zasłaniając całkowicie średnie i duże modele... olbrzymie zasłaniają nawet duże stojące na wzniesieniach)
- Rezygnacja z Odskoku.
- Trzykrotnie mniejsze koszty punktowe profili.
- Zmniejszona losowość w strzelaniu obszarowym.
To z czym jeszcze nie zdążyliśmy to:
- Tryb Junior.
- Pełna lista nowych scenariuszy.
- Nowy ładniejszy trzecioedycyjny podręcznik.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz