Wojnacja


czwartek, 6 czerwca 2013

Rozwiązanie konkursu - odcinek czwarty

Dziś przyszła pora na starcie dwóch kolejnych rozpisek. 
Dość klasycznych, choć jednocześnie niezwykle uniwersalnych Elfów na Starszym i Rycerzu oraz Sfory stawiającej na niezwykłą mobilność i nieograniczone możliwości wychodzenia z walki.

Jak widać po zdjęciach wizualny poziom rozpisek był tym razem dość jednostronny, jednak mamy nadzieję, że w żaden sposób nie wpłynie to negatywnie na rozpoznawalność jednostek.

Niniejszym zapraszamy więc do zapoznania się z kolejnym, tym razem krótszym, raportem.

3 komentarze:

  1. Jestem zaskoczony wynikiem starcia i muszę powiedzieć ,że zagrałbym to inaczej. Bardziej defensywnie... Czekam na finał z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym wiedział, że Rycerz nie da rady dwóm Władcom Szybkości - też zagrałbym inaczej. Przyznaję też, że za łatwo dałem sobie odciągnąć Obrońców, ale liczyłem, że Starszy osłaniany przez Zamieć pociągnie turę dłużej i zabije ze dwa Ogary raniąc po akcjach ze dwa kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od początku (jak tylko zobaczyłem że podchodzisz do wroga)wiedziałem, że ta gra nie pójdzie dobrze.
    W temacie na forum być może opiszę moją taktykę.

    OdpowiedzUsuń