piątek, 15 lipca 2011

Wersja 1.5 już jest.

Po długim oczekiwaniu i sporej ilości pracy prezentujemy Wojnację w Wersji 1.5

Co nowego:

Nowa Frakcja: (15 jednostek) Córki Nemezis
Ich siedziba - Klasztor Pieczęci znajduje się w samym sercu Gór Lazurowych. To tam siostry miecza od wieków szkolą młode adeptki w ścieżkach swojej Bogini. Mówi się, że zakon założyła sama Nemezis aby nauczyć ludzi sprawiedliwości i ochronić ich przed potworami czającymi się w mroku. Tłumaczyłoby to w dużym stopniu niezwykłe umiejętności wojowniczek oraz wspierające je czasem świetliste istoty. Bez względu na to jak było naprawdę siostry miecza cieszą się niezwykłym poważeniem w całym cywilizowanym świecie i mimo wielu tajemnic skrywanych w ich olbrzymim klasztorze, nikt przez stulecia nie odważył się go zaatakować.

Karty Przedmiotów: (4 przedmioty dla każdej z 9 frakcji) -  
znajdują się razem z profilami danych frakcji.

Wolne punkty można teraz wypełniać wykupując „przedmioty frakcyjne" (nie zrezygnowaliśmy z dawnego wykupowania wyników)
Przedmioty wykupuje się z indywidualnych frakcyjnych list według poniższych zasad:

- Przedmioty i umiejętności można przypisać dowolnym jednostkom z danej frakcji z wyłączeniem bohaterów imiennych.
- Czary można przypisać tylko jednostkom ze statystyką Moc w tym także bohaterom imiennym.
- Jeżeli na karcie znajduje się więcej niż jedna jednostka, należy jednoznacznie oznaczyć model posiadający przedmiot.
- Dana jednostka nie może mieć więcej niż jednego przedmiotu tego samego jak i innego typu.
- Koszt przedmiotów nie wpływa na maksymalną ilość modeli przypisanych do jednej karty.



Nowa jednostka dla Bękartów Helheim:  
Wampir

Zmiany i uściślenia kart

Bękarty Helheim:
Włodarz, Revenant - uściślenie: Aura neguje umiejętność Nihilizm modelom, które rozpoczęły swoją aktywacją w zasięgu jej działania.
Lisz - Mroczny pocisk - Trudność czaru zmniejszona o 1 do 8


Klany Orków:
Troll - uściślenie: kiedy otrzymuję ranę w akcje i ją regeneruje to od razu odzyskuje tą akcję - tak jakby rana nie miała miejsca 

Krasnoludzkie Rody:
Działo - balans: Zmysły +2
Goniec - balans: "cios kastetem"

Zbuntowane Rycerstwo :
Kopijnik, Rycerz, Jeździec - errata: nie muszą szarżować w linii prostej, jednak tylko wtedy dostają bonus do siły.

Dzikie Elfy:
Tellum - errata: Bieg - 16cm za 4pa (a nie 2pa)

Dodatkowo pojawiło się sporo pomniejszych uściśleń, 4 nowe frakcje zostały naniesione na mapę świata (pojawiła się też na niej nowa kolonia Krasnoludzkich Rodów).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Wojnacja na Gladiusie 2024

  Mimo, że oficjalna i teoretyczna premiera trzeciej edycji miała miejsce na Pyrkonie, to dopiero na ubiegłoweekendowym Gladiusie dysponowal...

Popularne posty