Cały czas pracujemy nad wersją 2.11, w której dostarczymy sporą porcję nowości wraz z jeszcze większą liczbą drobnych poprawek i usprawnień balansu.
Jeżeli chodzi o balans to najrozleglejsze zmiany dotyczyć będą Zmysłów jednostek, z których sporej części zmniejszyliśmy statystykę o 1 czy nawet 2 punkty. Wszystko to przez wzgląd na zbyt małą różnicę pomiędzy bohaterami i jednostkami "dowódczymi" a pomniejszymi elitami. Zmiany te powinny znacznie odświeżyć różnorodność solidnych rozpisek oraz podnieść nieco istotność Strachu czy innych umiejętności opartych na wrogich Zmysłach.
Kolejną (poza nowościami) istotną zmianą jest plan zmian w Imperium, które powinny upodobnić je bardziej do znanej z poprzedniej edycji - stosunkowo prostej frakcji przyjaznej początkującym. Nie chcemy jednak popaść w banał więc na początek ograniczyliśmy się tylko do zmian Pretorianina oraz wstępnego rozbicia Poborowych na dwie niezależne (choć fabularnie bardzo bliskie) jednostki rozdzielające funkcje obecnego "mięsa armatniego" na mniej i bardziej samodzielne warianty.
Poniżej zamieszczamy plik z roboczymi wersjami części nowych profili - wraz z wstępnymi kartami dwóch najtańszych jednostek imperium.
Niektóre nowości
Dla przypomnienia starego Poborowego i Pretorianina można wciąż zobaczyć w aktualnej paczce z kartami dostępnej Tutaj.
Przypominamy także (ponownie) o Warszawskiej Zjavie gdzie już za niecały miesiąc będziemy z pokazami i turniejem.
sobota, 16 stycznia 2016
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Polecany post
Wojnacja na Gladiusie 2024
Mimo, że oficjalna i teoretyczna premiera trzeciej edycji miała miejsce na Pyrkonie, to dopiero na ubiegłoweekendowym Gladiusie dysponowal...
Popularne posty
-
Wpis archiwalny. Karty do 3 edycji można pobrać TUTAJ
-
wpis archiwalny. Zasady do 3 edycji można pobrać tutaj .
-
Dzisiejszy post jest dedykowany osobom niemającym wcześniej żadnego doświadczenia z malowaniem figurek do gier bitewnych oraz tym, które nie...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz