W cyklu 2k6 powodów, żeby zagrać w Wojnację ukazały się do tej pory:
Karty Jednostek - http://wojnacja.blogspot.com/2017/07/2k6-powodow-karty-jednostek.html
2k6 - http://wojnacja.blogspot.com/2017/08/2k6-powodow-2k6.html
Kondycja - http://wojnacja.blogspot.com/2017/08/2k6-powodow-kondycja.html
Modele - http://wojnacja.blogspot.com/2017/08/2k6-powodow-modele.html
Dynamika - http://wojnacja.blogspot.com/2017/08/2k6-powodow-dynamika.html
Kompaktowość - https://wojnacja.blogspot.com/2017/09/2k6-powodow-kompaktowosc.html
Niekomercyjność - https://wojnacja.blogspot.com/2017/11/2k6-powodow-niekomercyjnosc.html
Efektywność - https://wojnacja.blogspot.com/2017/12/2k6-powodow-efektywnosc.html
Centymetry - http://wojnacja.blogspot.com/2017/07/2k6-powodow-centymetry.html
Aktualność - https://wojnacja.blogspot.com/2022/02/2k6-powodow-aktualnosc.html
Bardzo dobre punkty. Mimo, że uważam dowolność w wyborze modeli i podstawek za wadę gry, bo trudno o wizualną spójność przy stole, to jednak pozostałe argumenty są mocne. Nawet bardzo mocne. Pomijając ten o braku finansowego wsparcia, które zapewne przełożyłoby się na popularność gry.
OdpowiedzUsuń