W dziale kart jednostek dostępna jest już wersja 2.37, zawierająca kilka poprawek i zmian balansujących. Niemal wszystkie zmiany są wzmocnieniami rzadziej używanych modeli.
Co prawda wojownik północy otrzymuje także zwiększony koszt, jednak według naszych obliczeń i konsultacji, wszystkie popularne rozpiski zawierające wojowników i tak miały 4-6 punktów luzu - natomiast oba otrzymane za wspominany koszt wzmocnienia są jak najbardziej realne i użyteczne.
Balans:
Bękarty
Helheim
Fantom: Usunięty worek kości
Cube: +1 Pancerza, rana w pancerz zwiększona do -2
Rycerskie Lenna
Armigier: +1 Walki
Klany Orków
Szakal: Koszt zmniejszony o 2, Spowolnienie zadaje stałą ranę (jednak limitowaną)
Skorpion: Pancerz +1
Władcy Bestii
Wojownik północy: Koszt +2, dodana umiejętność Wyrobiony, usprawnione działanie samotnika (nie kasują go sojusznicze bestie)
Barbarzyńca: całkowite przebudowanie umiejętności.
Myśliwy: usprawnione działanie samotnika (nie kasują go sojusznicze bestie)
Ogary: oba profile mogą być alternatywnie wystawiane inaczej niż na karcie z Władcą (do 3 na kartę)
Link z pominięciem bocznej belki.
niedziela, 1 grudnia 2019
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Polecany post
Wojnacja na Gladiusie 2024
Mimo, że oficjalna i teoretyczna premiera trzeciej edycji miała miejsce na Pyrkonie, to dopiero na ubiegłoweekendowym Gladiusie dysponowal...
Popularne posty
-
Wpis archiwalny. Karty do 3 edycji można pobrać TUTAJ
-
wpis archiwalny. Zasady do 3 edycji można pobrać tutaj .
-
Dzisiejszy post jest dedykowany osobom niemającym wcześniej żadnego doświadczenia z malowaniem figurek do gier bitewnych oraz tym, które nie...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz