Wojnacja


piątek, 29 września 2017

Wersja 2.31

Niniejszym wreszcie puściliśmy wielokrotnie przekładaną wersję 2.31. Kolejne wyjazdy promocyjne, sezon łuczniczy i konwenty fantastycznie skutecznie opóźniały testy i dyskusje wokół nowości oraz poprawek. W tym tygodniu udało się jednak domknąć otwarte tematy i wrzucić na bloga zaktualizowane arkusze jednostek.

Dodatkowo prócz nowości dorzuciliśmy nieco inny, pośredni, system pobierania zasad i kart. Jest może minimalnie bardziej problemowy (jedno dodatkowe klikniecie) ale powinien ułatwić orientację i korzystanie z materiałów nowym graczom, zaś nam pozwolić na lepsze monitorowanie ruchu na stronie.

Ostatnią kosmetyczną zmianą jest układ arkuszy kart do druku, który po paru naradach pozbawiliśmy utrudniających wycinanie spadów. Od tej pory pliki będą wiec może minimalnie mniej profesjonalne ale zdecydowanie łatwiejsze do cięcia dla wszystkich nie posiadających w domu przemysłowej gilotyny do papieru ;)



Jeśli zaś idzie o listę nowości oraz zmian to nie przedłużając można ją zobaczyć poniżej.

Nowe Jednostki

Wolni Kupcy:
  • Edward Drake

Krasnoludzkie Rody:
  • Weteran
  • Junior

Dzikie Elfy:
  • Chetán Nagin
  • Silva

Rycerskie Lenna:
  • Roderon

Goblińskie Wioski:
  • Gówniak

Mroczne Krasnoludy:
  • Pełzacz Głębin 
 


Balans
 
  • Wzmocnienie
  • Zmiany mieszane
  • Osłabienie.
 


Imperium Kiryjskie
  • Tytus - Zmniejszona trudność dla bliskiego i średniego dystansu.

Rycerskie Lenna
  • Sir Toran - Wymierzony strzał - bonus zamieniony z +2/+1 na +1/+2, dodane Okaleczenie

Krasnoludzkie Rody
  • Inkwizytor - rana w obronę zwiększona do -2
  • Kunkka - +1 Zmysłów, zmniejszone rany w Walkę i Pancerz.
  • Protektor - dodana umiejętność protektr - +2 siły jeśli cel jest w kontakcie z bohaterem

Dzikie Elfy
  • Lupus - +1 Kondycji, dodana negatywna umiejętność Dziki blokująca wydawanie pk na podbicie uniku
  • Venator - Strzał na Wyczucie, +1 Walki i Siły
  • Druis - +1 walki, krwawa mana daje +1pk
  • Lupus Mal - +1 Obrony i Kondycji, dodana negatywna umiejętność Dziki blokująca wydawanie pk na podbicie uniku
  • Shunkaha - Dekapitacja odnawia pk maksymalnie 2 sojusznikom w 10 cm (wcześniej bez limitu).

Władcy Bestii
  • Myśliwy - trudność trafienia na dalekim dystansie zmniejszona o 1

Córki Nemezis
  • Powierniczka - poprawione trudności rzutu nożem (jak u Złodzieja), dodany Sabotaż.
  • Furia - Pchnięcie z przyłożenia posiada +2 Siły - do w sumie +6.
  • Moira - koszt Oszpecenia zmniejszony z 3pa do 2pa
  • Kuszniczka - zmniejszona trudność bliskiego i dalekiego zasięgu, bieg zmieniony z 2pa do 3pa.
  • Łowczyni Nagród - dodany Strach 4
  • Łowczyni Magów - zmniejszone trudności i zasięg rzutu sztyletem

Śnieżne Elfy
  • Wendigo - Zmysły zmniejszone o 2, unik zmniejszony z 2 do 1.
  • Widmowy Rycerz - Eteryczne pchnięcie +2 Walki, dodany iluzoryczny atak.
  • Lodowy Rycerz - Wyciszenie nie daje już odporności innym lodowym rycerzom. Unik -1, Utrata Ciężkiej broni na rzecz Egzekutorów.
  • Lodowy Golem - Cios Kolcami generuje jeden dodatkowy atak - do w sumie trzech.
  • Ireth - zwiększona rana w Zmysły, zasięg przymrożenia -10cm zasięgu oraz stała trudność, Kryształowy obłok zamieniony na atak dystansowy obszarowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz