Powolutku zbieramy listę przemyśleń i sugestii balansowych do rozpatrzenia przed najbliższą większą łatką kart jednostek. Póki co, przynajmniej do turnieju w Oleśnicy - nie pojawi się nic większego niż ewentualne mikropoprawki literówek czy dopisane uściślenia - jednak do wakacji chcielibyśmy mieć już pierwszą łatkę z balansem i przynajmniej 2-3 nowymi jednostkami.
Przy okazji, w międzyczasie postaramy się wrzucić tutaj szerszy tekst o naszej filozofii dotyczącej takich poprawek, w ramach podjęcia dyskusji z częstą opinią, że gry muszą być niezbalansowane bo przecież idealny balans nie istnieje...
Tymczasem poniżej wrzucamy zarys listy jednostek, którym będziemy się przyglądać i zmian, które przetestujemy. Cały czas oczywiście jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie zbyt silnych i zbyt słabych profili, których nawet jeśli nie zmienimy - to przynajmniej je sprawdzimy.
Imperium Kiryjskie:
Wolni Kupcy:
Krasnoludzkie Rody:
Dzikie Elfy:
* Animus - na tą chwilę rozważamy zmniejszenie kosztu do 6
* Druis i Iktomi - krwawa mana - koszt zmniejszony z 5 do 3 pa
Bękarty Helheim
Nekromanta: testujemy lepiej trudności i koszty przyzwań.
Rycerskie Lenna:
* Bard - Pchnięcie bardów przywrócone do wersji drugoedycyjnej
Klany Orków:
* Bawół - Zmysły z 6-2 na 5-1
* Skorpion - Zmysły z 5-2 na 6-2
* Hebius - wzmocnienie
Władcy Bestii:
Testujemy kolejnego "Władcę" - Nestora Bestii, łucznika, ze słabszym bonusem ale dalekim zasięgiem kontroli.
Córki Nemezis:
Nowa jednostka: Wychowanek - Jednostka średniego kosztu, limitowana do jednej na kartę, przeznaczona do odciągania wroga od wyczerpanych elit.
* Chowaniec Światła - Szarża tańsza o 1pk (z 3pa, 3pk na 3pa, 2pk)
Goblińskie Wioski:
Śnieżne Elfy:
Mroczne Krasnoludy:
Nowa jednostka: Draegg - Niepokonany, Okładkowy krasnolud przedkładający umiejętności ponad ciężki pancerz.
* Szpon - koszt szarży zmieniony na 3pa.
* Lothar - kradzież esencji tańsza o 1pk
Goblińscy Wynalazcy:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz