piątek, 3 grudnia 2010

czwartek, 18 listopada 2010

Ciąg dalszy prac nad wersją 1.4

Testy nowych jednostek wciąż trwają. 29 podstawowych kombinacji bestia-władca nie ułatwiają sprawy, zwłaszcza jeśli chcemy, aby wszystkie były jednakowo grywalne.
Z tego właśnie powodu będziemy wdzięczni za ewentualne wsparcie w testach Władców oraz komentowanie projektów nowych jednostek do pozostałych frakcji.
http://www.elgalh.fora.pl/wojnacja-kroniki-imperium,56/
dodatkowo powstaje już lista potencjalnych zmian balansujących i uściśleń jakie pojawią się w wersji 1.4
http://www.elgalh.fora.pl/wojnacja-kroniki-imperium,56/watch-list-do-wersji-1-4,1199.html

wtorek, 2 listopada 2010

Nadchodząca wersja 1.4

Pierwsza i najkonkretniejsza nowina to pojawienie się w sieci beta wersji kart do "Władców". Profile nie są jeszcze ostateczne i mogą ulec zmianie, więc polecamy się do nich na wszelki wypadek nie przywiązywać i nie drukować ich w przesadnie dobrej jakości jakkolwiek można już zagrać i dać nam znać, co pasuje a co wymaga jeszcze dopracowania.
Władcy Bestii
Razem z wersją 1.4 ukażą się także dodatkowe jednostki do starszych frakcji (tradycyjnie po jednej), pojawią się pierwsze dodatki Flufowe oraz dorzucimy zapowiadany już konkurs na raport bitewny. Mamy też nadzieje, że zdobyta przez nas nagroda wyda wam się interesująca i warta wzięcia udziału w konkursie.
Projekty nowych jednostek

niedziela, 26 września 2010

Wojnacja 1.3

Wersja 1.3

Lista Nowości :

Nowa frakcja - Zbuntowane Rycerstwo
9 jednostek, 4 bohaterów.


Zmiany:

Zasady główne:
Uściślenia dotyczące powalenia oraz kary za ranę w akcję otrzymywanej w trakcie aktywacji modelu.


Imperium Kiryjskie:
Pretorianin: Obrona zmniejszona o 1, kara za rany w atak zwiększona do -2 zamiast -1, w obronę -3 z -1.
Włócznik: zmiana umiejętności pasywnej - myśliwski grot pozwala teraz przerzucić jedną kość w teście ataku lub siły skierowanemu przeciw dużemu modelowi.
Miecznik: Zmniejszona siła o 1, zwiększona kara za ranę w obronę (-2) zamiast (-1). Dodana umiejętność: Ściana Mieczy.
Topornik: Koszt zmniejszony do 40, karta znacznie przerobiona.


Wolni Kupcy:
Alchemik: rozrzut mikstury duszącej zwiększony z k6 na 2k6

Dzikie Elfy:
Brak

Krasnoludzkie Rody:
Gottri: Władca gór -5cm zasięgu aury, dodatkowy bonus +1 do Ataku.
Działo: Strzał obszarowy dostaje dodatkowe +2 cm promienia.


Bękarty Helheim:
Nekromanta: uściślenie Przywiązania Dusz - dotyczące sytuacji w których martwy model pozostaje w grze.
Lisz: +1 Mocy, Przerobiony całkowicie powiew śmierci (bazuje na zmysłach celu) dodatkowe k6 rozrzutu. Mroczny pocisk +5 cm zasięgu.


Klany Orków:
Antylopa: uściślenie bazowej liczby pocisków.
Szaman: ścieżka duchów -2pa (+ograniczenie raz na turę), przedłużone działanie ducha strażniczego. 


Kolejną frakcją sa oczywiście zapowiadani już Władcy Bestii, których wczesną betą można było, już od jakiegoś czasu, zobaczyć w odpowiednim temacie na forum:
http://www.elgalh.fora.pl/wojnacja-kroniki-imperium,56/wladcy-bestii-zapowiedz-frakcji-i-zbiorka-sugesti,1165.html

Tak więc zapraszam do zabawy w Wojnację w wersji 1.3

Dodatkowo  okolicznych graczy zapraszam na 4'ty turniej Wojnacji:
http://www.elgalh.fora.pl/imprezy-i-turnieje,4/iv-turniej-wojnacji-1-x-2010-iv-lo,1186.html

Wszystkich innych zaś zachęcam do rozkręcania lokalnych rozgrywek i namawiania znajomych. W niedługim czasie pojawi się bowiem konkurs na najlepszy Wojnacyjny raport bitewny.

Polecany post

2k6 Powodów

Popularne posty