Prace nad kolejną wersją minęły już mniej więcej półmetek.
Zasady do mini kampanii są już spisane i czekają jedynie na pełną listę scenariuszy frakcyjnych - niezależnych od głównego zadań, za których wykonanie można dostać dodatkowe punkty zwycięstwa (sławy) czy większy limit jednostek (morale).
Poza tym dodając nowe jednostki staramy się pamiętać i o starych. Dla przykładu - Władcy Bestii wraz z wprowadzeniem Rozpruwaczy mogą się spodziewać kosmetycznych zmian Ogarów (powalająca szarża) i Górskiej Bestii (ułatwione straszenie) tak aby mogły współpracować z nową jednostką jeszcze skuteczniej.
Co się zaś tyczy samych Rozpruwaczy, to obecnie mamy w testach dwie ich wersje - tańszą i droższą.
Jak uważacie, która będzie przydatniejsza?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Polecany post
Wojnacja na Gladiusie 2024
Mimo, że oficjalna i teoretyczna premiera trzeciej edycji miała miejsce na Pyrkonie, to dopiero na ubiegłoweekendowym Gladiusie dysponowal...
Popularne posty
-
Wpis archiwalny. Karty do 3 edycji można pobrać TUTAJ
-
wpis archiwalny. Zasady do 3 edycji można pobrać tutaj .
-
Dzisiejszy post jest dedykowany osobom niemającym wcześniej żadnego doświadczenia z malowaniem figurek do gier bitewnych oraz tym, które nie...
Tańsza jest chyba sensowniejsza, ale pytanie czy nie za mocna. 3 takie mają być równe 2 mocniejszym? Chyba nie bardzo się to kalkuluje. Poza tym tańsze modele są częściej wybierane i łatwiej coś z nich skroić.
OdpowiedzUsuń+1 Ataku to zwykle umiarkowana różnica ale +1 Obrony to w przedziale 13-15 naprawdę spora różnica. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że:
OdpowiedzUsuńPrzy Panu Siły
Obrona 14 pozwala w pewnym sytuacjach na w miarę bezkarne (szansa na to że model z niskim atakiem trafi je darmowym ciosem nie jest taka duża) wykonywanie Szarży za 1pa od modelu do modelu.
Przy Mistrzu Wytrzymałości
Obrona 14, 3pż i możliwość odrzucenia rany w obronę to sporo.
Przy Władcy Szybkości
Różnica jest chyba najmniejsza, choć tutaj liczy się bardziej +1 Ataku ze względu na możliwość wykonywania dwóch ataków w aktywacji. Bardziej istotna jest tutaj też niemożliwość wystawienia na karcie razem z władcą.
Przy Horze
mamy potencjalnie kolejne +1 Ataku Lub Obrony i jeszcze +1 Obrony w 10cm od Władcy. Wersja za 30 punktów ma więc szanse na wyciągnięcie tutaj Obrony 16.
Przy testowanym jeszcze Zwiastunie Bestii
Różnica znowu jest przede wszystkim w niemożliwości wspólnej aktywacji z tańszymi Rozpruwaczami.
W każdym razie opinie bierzemy pod uwagę a samą siłę modeli będziemy jeszcze testować - choć zwyczajnie wolelibyśmy dopinać jedną z wersji a nie obie tylko po to żeby jedną odrzucić.