Tak więc mniej więcej w zapowiadanym terminie i 36 dni po premierze wersji poprzedniej, prezentujemy Wojnację w wersji 1.1
Lista Nowości :
Nowa frakcja Nieumarłych - Bękarty Helheim
9 jednostek, 3 bohaterów.
Zmiany balansujące :
Imperium Kiryjskie:
Poborowy; Obrona -1.
Pięść Imperium; Obrona -1, osłabiona zwykła szarża, zmieniona umiejętność Karny.
Chorąży; Obrona -1, Zmysły +2.
Marcus; Obrona -1, Pancerz -1, Zmysły -1, zwiększone kary za rany w atak i obronę, ciężka broń +1.
Sekstus; Zwiększona kara za ranę w siłę, Zmniejszone zasięgu biegi i szarży, wzmocniona umiejętność Twardy.
Wolni Kupcy:
Chłopiec Okrętowy; +1 siły, +1 kosztu
Łotrzyk; +1 Akcja, Zmysły -1, zmieniona szarża z ukrycia, cios w plecy, adept.
Złodziej; +1 Akcja, zwiększona kara za ranę w obronę, wzmocniona szarża z ukrycia.
Alchemik; +1 Obrony, zwiększona kara za ranę w obronę, poprawiona umiejętność Skupienie.
Kruk; +1 Akcja, -1 Ruch, zwiększona kara za ranę w atak.
Dzikie Elfy:
Folium: Zmienione uściślenie przy umiejętności jeż, zamiana Brutalnego Pchnięcia na pasywne Krzemienne Groty, Koszt -5
Silva: +1 Akcja.
Venator: +1 Akcja, przerobione strzelanie.
Pradawny Strażnik: Atak -2, Obrona -4, zmniejszone kary za ranę w atak, siłę i pancerz, Koszt -10.
Shunkaha; -1 Pancerza, zwiększone kary za rany w siłę i pancerz, Determinacja zamieniona na pasywną Zręczność.
Chetán Nagin; Przerobiony ruch i strzelanie, dodatkowo teraz łatwiej w niego trafić.
Krasnoludzkie Rody:
Brak zmian.
Zmian we frakcjach jest co prawda sporo ale w miarę pojawiania się kolejnych wersji zamierzamy ograniczać się już tylko do niezbędnych. Co więcej razem z premierą wersji 1.2 pojawi się nie tylko nowa frakcja ale także po jednej jednostce do każdej obecnej.
Tak więc zapraszam do zabawy w Wojnację w wersji 1.1.
Dodatkowo zgodnie z wynikami ankiety, kolejną frakcją w Wojnacji będą Orki. Wszystkich, którzy chcą w jakiś sposób pomóc, bądź też zwyczajnie mieć wkład w ową rasę, zapraszam do tego tematu.
piątek, 14 maja 2010
czwartek, 6 maja 2010
Garść Informacji
W zakładce po lewej stronie można już przejrzeć najnowszą wersję Bękartów Helheim. Trupy po przejściu kilkunastu testów zostały nieco podkręcone, gdyż w pierwszej wersji ich słabe punkty sprawdziły się nawet lepiej niż było to zakładane.
W piątek potencjalnie ostatnia seria testów, po której mam nadzieję będzie można dołączyć Bękarty do frakcji oficjalnych a tym samym podnieść Wojnację do wersji 1.1
Jeśli już o wersji 1.1 mowa to prócz nowej frakcji pojawi się też kilka zmian balansujących starsze frakcje.
Pełną listę propozycji zmian można znaleźć tutaj
Co więcej w krótkim czasie pojawi się ankieta odnośnie następnej rasy jaka ma się pojawić w świecie Wojnacji.
W piątek potencjalnie ostatnia seria testów, po której mam nadzieję będzie można dołączyć Bękarty do frakcji oficjalnych a tym samym podnieść Wojnację do wersji 1.1
Jeśli już o wersji 1.1 mowa to prócz nowej frakcji pojawi się też kilka zmian balansujących starsze frakcje.
Pełną listę propozycji zmian można znaleźć tutaj
Co więcej w krótkim czasie pojawi się ankieta odnośnie następnej rasy jaka ma się pojawić w świecie Wojnacji.
sobota, 1 maja 2010
I Turniej Wojnacji zakończony
Miejsca prezentują się następująco :
1 Wookie (Imperium Kiryjskie)- 12 dużych punków, 900+ małych
2 Grabarz (Krasnoludzkie Rody) - 9 dużych punktów, 404 małych
3 V (Imperium Kiryjskie) - 8 dużych, 460 małych
4 Chińczyk (Imperium Kiryjskie) - 8 dużych, 380 małych
5 Bambus (Wolni Kupcy) - 8 dużych, 296 małych
6 Tokjo (Wolni Kupcy) - 8 dużych, 240 (dwa kruki)
7 Krzew (Dzikie Elfy) - 6 dużych 200 małych
*DW - Dzikie Elfy
System całkiem sprawnie spisał się w warunkach turniejowych. Nie było problemów z zasadami a 4 bitwy zmieściły się w czasie 4 godzin bez większego problemu.
Ewentualne sugestie balansu pojawią się w najbliższym czasie - jeszcze przed premierą Bękartów Helheim.
Miejsca prezentują się następująco :
1 Wookie (Imperium Kiryjskie)- 12 dużych punków, 900+ małych
2 Grabarz (Krasnoludzkie Rody) - 9 dużych punktów, 404 małych
3 V (Imperium Kiryjskie) - 8 dużych, 460 małych
4 Chińczyk (Imperium Kiryjskie) - 8 dużych, 380 małych
5 Bambus (Wolni Kupcy) - 8 dużych, 296 małych
6 Tokjo (Wolni Kupcy) - 8 dużych, 240 (dwa kruki)
7 Krzew (Dzikie Elfy) - 6 dużych 200 małych
*DW - Dzikie Elfy
System całkiem sprawnie spisał się w warunkach turniejowych. Nie było problemów z zasadami a 4 bitwy zmieściły się w czasie 4 godzin bez większego problemu.
Ewentualne sugestie balansu pojawią się w najbliższym czasie - jeszcze przed premierą Bękartów Helheim.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Polecany post
Wojnacja na Gladiusie 2024
Mimo, że oficjalna i teoretyczna premiera trzeciej edycji miała miejsce na Pyrkonie, to dopiero na ubiegłoweekendowym Gladiusie dysponowal...
Popularne posty
-
Wpis archiwalny. Karty do 3 edycji można pobrać TUTAJ
-
wpis archiwalny. Zasady do 3 edycji można pobrać tutaj .
-
Dzisiejszy post jest dedykowany osobom niemającym wcześniej żadnego doświadczenia z malowaniem figurek do gier bitewnych oraz tym, które nie...