Na niedawnym CMON Expo wypłynęło całkiem sporo informacji odnośnie bitewnej Gry o Tron, o której niedawno wspominaliśmy. Tym razem informacje dotyczą nie tylko cyklu wydawniczego czy założeń, ale tłumaczą także podstawy mechaniki, które dość sensownie łączą się z publikowanymi poprzednio kartami jednostek.
Samych informacji udzielało dwóch projektantów oraz producent, więc można założyć, że dość dokładnie opisują obecny, lub nawet finalny kształt projektu. Co ciekawe, już na wstępie zapewniają oni, że projekt powstaje już dwa lata oraz wykupił pełne prawa do korzystania z książkowego uniwersum, a co więcej, jest nawet bezpośrednio konsultowany z Georgem R.R. Martinem.
Dla jako takiego porządku podzieliliśmy dość chaotyczne informacje na trzy główne grupy, dotyczące odpowiednio: założeń, zasad i wreszcie modeli.
środa, 17 maja 2017
wtorek, 2 maja 2017
Pyrkon 2017 Relacja
Jak co roku wybieraliśmy się na Pyrkon z mieszaniną stresu i
ekscytacji. Największy konwent w Polsce to w końcu świetna okazja do promocji i
zebrania jakiegoś feedbacku. Dodatkowo plan działania zawierał prócz 2-4
stanowisk pokazowych także mój własny udział w turnieju, z którego jak
najbardziej planuję się wytłumaczyć w dalszej części tekstu.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Polecany post
Wojnacja na Gladiusie 2024
Mimo, że oficjalna i teoretyczna premiera trzeciej edycji miała miejsce na Pyrkonie, to dopiero na ubiegłoweekendowym Gladiusie dysponowal...
Popularne posty
-
Wpis archiwalny. Karty do 3 edycji można pobrać TUTAJ
-
wpis archiwalny. Zasady do 3 edycji można pobrać tutaj .
-
Dzisiejszy post jest dedykowany osobom niemającym wcześniej żadnego doświadczenia z malowaniem figurek do gier bitewnych oraz tym, które nie...