piątek, 29 września 2017

Wersja 2.31

Niniejszym wreszcie puściliśmy wielokrotnie przekładaną wersję 2.31. Kolejne wyjazdy promocyjne, sezon łuczniczy i konwenty fantastycznie skutecznie opóźniały testy i dyskusje wokół nowości oraz poprawek. W tym tygodniu udało się jednak domknąć otwarte tematy i wrzucić na bloga zaktualizowane arkusze jednostek.

Dodatkowo prócz nowości dorzuciliśmy nieco inny, pośredni, system pobierania zasad i kart. Jest może minimalnie bardziej problemowy (jedno dodatkowe klikniecie) ale powinien ułatwić orientację i korzystanie z materiałów nowym graczom, zaś nam pozwolić na lepsze monitorowanie ruchu na stronie.

Ostatnią kosmetyczną zmianą jest układ arkuszy kart do druku, który po paru naradach pozbawiliśmy utrudniających wycinanie spadów. Od tej pory pliki będą wiec może minimalnie mniej profesjonalne ale zdecydowanie łatwiejsze do cięcia dla wszystkich nie posiadających w domu przemysłowej gilotyny do papieru ;)



Excelowy Army Buldier

Prócz wzornika w wersji do druku, głównym elementem paczki dodatków jest Excelowy Army Buldier zdecydowanie ułatwiający konstruowanie wojnacyjnych rozpisek.

Zasady

wpis archiwalny. 
 
Zasady do 3 edycji można pobrać tutaj

Karty Jednostek

Wpis archiwalny. 

Karty do 3 edycji można pobrać TUTAJ

poniedziałek, 18 września 2017

2k6 powodów - Kompaktowość




Do dziś pamiętam, jak pierwszy raz wybrałem się na turniej gry bitewnej. Podany na stronie dystrybutora adres okazał się serią kamienic o wspólnym numerze, mocno utrudniającym dotarcie na miejsce przyjezdnemu z innego miasta. Brak telefonu do organizatorów czy pojęcia o wyglądzie innych uczestników również nie ułatwiał sprawy. Wystarczyła jednak chwila refleksji nad taszczoną oburącz torbą, aby kilka minut później wchodzić do właściwej klatki budynku. Stężenie ludzi z ciężkimi walizkami, skrzynkami na owoce czy turystycznymi plecakami okazało się bowiem niezwykle celną i łatwą do zauważania wskazówką. Dziś jednak mając internet w telefonie i pełną skrzynkę kontaktów, cenimy sobie wygodę także w kwestii gier bitewnych. Być może to właśnie dlatego w kwestii kompaktowości Wojnacja ustępuje pola wyłącznie planszówkom.

środa, 13 września 2017

Kark twardy jak skała - o krasnoludach słów kilka

W poprzedniej notce mogliście przeczytać o mojej ulubionej frakcji, śnieżnych elfach (link do artykułu znajdziesz TUTAJ). Dziś pora przedstawić kolejną, a mianowicie Krasnoludzkie Rody. O ile koncepcja tej pierwszej może być dla niektórych mniej oczywista, o tyle niskich, rubasznych brodaczy znają chyba wszyscy. Lud ten żyje wśród łańcuchów górskich, przejawia również niezwykły talent w obróbce metali. Jak to zwykle bywa, otoczenie kształtuje osobowość, dlatego krasnoludy są twarde i wytrwałe niczym skały. Wszystko to tworzy niezwykle spójną mieszankę, która sprawia, że nie ma nic groźniejszego niż wkurzony krasnolud, który dorwał się do runicznej broni. Te niezwykłe wyroby przyciągają wielu kupców, jednak mieszkańcy gór są samowystarczalni i niechętnie utrzymują kontakty handlowe z resztą świata. Duże znaczenie ma tu także silne poczucie przynależności rodowej oraz wierność tradycji. Tyle wprowadzającego fluffu. Brzmi znajomo? No to lecimy.

Hmmm... kogo by tu dzisiaj obić?

Polecany post

Wojnacja na Gladiusie 2024

  Mimo, że oficjalna i teoretyczna premiera trzeciej edycji miała miejsce na Pyrkonie, to dopiero na ubiegłoweekendowym Gladiusie dysponowal...

Popularne posty